Thursday 24 February 2011

~STRESS~

Hi...hari ini saya macam nk buat blog.atc...im not good in this...but just try to share with others what we can share together...sharing is caring rite?hehehe..korang pernah tak tetibe rasa down and mcm lost je?hurm...mesti semua org penah rasa kan?semua org pernah lalui ini kan?so what we can come out here?urm...before that...jom kite tengok ape yg leyh sebabkan kite stress@down@patah ati@...dll...entah kenapa sy rs mrh sgt harinih?macam semua org nak cari pasal dgn saya?kenapa arhhh?STRESSSSS...hehehe(ayat biasa didengari)


Q1:keadaan kewangan...bile xder duit...semua serabut..bunga segar boleh jd layu.(coz xder baja).hehehe.bila saya nk kaya nie...GERAMNYEEEE...kan?blurrr...STRESSSS
Q2:putus cinta...nih bnda biasa la kan? patah tumbuh hilang berganti..tapi sementara nk tunggu tumbuh baru tu..memang akan stress kot...STRESSSS
Q3:saje je la saya nk stress...saya boring...boring sampai tahap maksimum...nak cari gaduh dgn org lain pun org xlyan...BORINGGGG..
Q4:tak dapat apa yg kita impikan..siapa tahu nasib kita pd masa depan kan..semua motivate ckp...u have to aim high in ur life...tp...rilek la bro..if xdpt jgn jatuh terduduk plak..STRESSSS
Q5:persekitaran ofis..eee...bencinye tngok budak nih...gedik.dah la kaki bodek..buat hilang mood sy je..kenapa la sy dpat kerja kat sini..STRESSSS....
Q6:kat umah...parents saya asik lebihkan adik beradik sy yg lain je...eee...kenape diaorg tak syg sy...apa yg sy buat semua salah...yg lain smua baik...mulia...STRESSSS...
Q7:kat opis keja bnyak...kat umah lagi la...semua kerja sy kena buat...letih...org lain dok goyang kaki je...gaji lagi bnyak drp saya...x aci tol...STRESSSS

so pendek kata...semua bnda leyh stresskan kite..dr mula kita bgn tidur sampailah kite tidur semula..kesibukan lalu lintas, pastu tetibe org hon plak...bikin panas kot..favourite football team saya kalah...ref arh tu...berat sebelah..STRESS..g minta order kat kdai mkan dpt mknan lmbat...dah la lapar...STRESS...so semua boleh buatkan kite STRESS kan?

so...
Comfort on difficult days, smiles when sadness intrudes, rainbows to follow the clouds, laughter to kiss your lips, sunsets to warm your heart, hugs when spirits sag, beauty for your eyes to see, friendships to brighten your being, faith so that you can believe, confidence for when you doubt, courage to know yourself, patience to accept the truth, Love to complete your life.”

answers untuk soalan2 nh akan menyusul..hehehe..

2 comments:

  1. tgk bola bila pasukan pilihan kalah ~ STRESS << Its me! XXX

    ReplyDelete
  2. rilekssss...tukar je pasukan lain...hehehe...cool

    ReplyDelete